tisdag 30 november 2010

Ljustakar och dekorerade ljus

Jag Har dekorerat lite ljus och gjort ljusstakar efter ett förslag på äntligen hemma. Tänkte att jag skulle sälja det på julmarknaden på Lördag.







Gillar änglarna som jag hittade på panduro.





























2 av ljusstakarna.
Lite juldekorerade









2 till. det ena har jag limmat fast ett
hjärta på som jag embossat med guldpulver.





Hade några kompisar här i Lördags för lite god mat och födelsedagsfirande.
Fick då denna ljuvliga lykta nedan av agge och kricken så fick jag lampor som jag kan måla och dekorera själv + omålade hyllor av ange och mats. Perfekt eftersom jag har hittat helt ljuvliga lampskärmar på casanova.






















Annars så går allt i slowmotion just nu.
Lyckades med att skålla hela ovansidan på vänster hand igår när jag bakade. Fick åka till vc och få hela handen inlindad i ett stort bandage så nu känner jag mig helt handikappad. Typiskt, jag som har massor att göra. Blir antagligen inte av med bandaget den närmsta veckan.
Tur att jag har en hjälpsam make.
Nej nu ska jag göra lite tomtegröt och mata mina små.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Vad mycket fint du har hunnit med, stackars din hand...

    Hoppas att allt är väl annars.

    Kramar ifrån Valla Gård

    SvaraRadera