tisdag 9 november 2010

julkort

har jag varit duktig och gjort en hel hög så nu är dom klara att skicka plus ett trettiotal att sälja. Skönt.
Lägger inte ut några bilder idag.
Har åkt på någon jobbig förkylning som vägrar att lämna min kropp. Såå trött.

Har städat på kontoret som är mitt pysselrum så nu ser man skrivbordet igen :)
Jag vill ha allt framme när jag håller på men nu gick det inte att sitta vid skrivbordet längre.
Vad har hänt annars. Barnen har haft lov en vecka så vi fick finbesök ifrån gryt. Det var länge sen sist.
Nu är det storstäd som står på den närmsta veckan. Ska ju ha kalas snart och de som kommer har inte sett utbyggnaden klar så då måste det ju vara i toppskick.

I morgon är det dags för ULTRA igen. Jippie så underbart att få se den lille igen. Är i vecka 19 snart. Snart halva tiden.

Nej nu ska jag söva mina små.
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. Oj vad du har legat i. Skönt att det är klart va =). Jag har inte så många kvar heller.

    SvaraRadera
  2. Ja det är jätteskönt. Annars brukar man stressa i sista sekund och blir aldrig helt nöjd.

    SvaraRadera