torsdag 11 november 2010

Vilken morgon

Fick en dålig start direkt så detta blir tydligen ingen bra dag. Rambo kräktes i morse vilket jag inte klarar när jag är gravid så då gjorde jag detsamma. Vilket resulterade i att vi blev sena så Lukas knappt var klar när taxin kommer.
När jag ska åka och lämna Oskar så vägrar bilen starta. Fick ringa B och få lite vägledning men trots mitt mekande så vägrade bilen starta. Som tur var så kunde jag låna ennos bil.
Blev 20 min sen till dagis och när jag äntligen kommer dit så har jag glömt Oskars termobyxor hemma. Fy för såna mornar.

Nu ska jag lata mig lite framför datorn innan jag ska sätta fart med städningen och hoppas på att resten av dagen flyter på bra.

Var ju på ultra igår och allt var jättebra med bebis. Den låg och inspekterade sina fötter och gjorde bubblor. *S*
Det blev en jättebra bild.
Så skönt att se att allt är bra. Så nån dag längre hade jag gått men jag är helt förberedd på att gå över tiden eftersom jag gjort det med både Lukas (20 Dar) och Oskar (14 Dar).
Så den kommer väl i slutet av april.
Mys <3<3<3<3<3<3

Nej nu ska jag ta tag i mitt hem.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar