lördag 27 november 2010

Snömys

Så mysigt nu när snön ligger vit. Barnen älskar det och vill knappt vara inne.
Jag blir så pigg och får en sån energi när snön gör att det blir lite ljusare.
Igår gjorde jag en egen dörrkrans med mossa och hängde på dörren (bild kommer senare) så har jag dekorerat massor med ljus ochså och börjat plocka upp lite av alla mina tomtar.

Nästa lördag bär det av till gryt för julmarknad och sen ska ju B och jag få lite egentid på kvällen. Gå ut och äta och gå på julkonsert.
Det är första gången på 7 år som vi gör nåt bara vi 2. Vi har ju haft barnvakt och varit iväg på fest men aldrig gjort något själva så det är på tiden.

Var i stan igår och köpte legokalendrar till barnen. Mycket uppskattat och väldigt spännande att öppna sen

Nej nu ska jag fortsätta med städningen. Får främmande ikväll.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar