onsdag 17 november 2010

30 år...

fyller jag på fredag. Nästan så jag börjar få lite ångest *S*
Men jag är nöjd med vad jag åstakommit i mitt liv.
Vem hade trott att jag skulle vara en gift blivande trebarns mamma vid 30 års ålder.
Jag har gift mig med världens bäste make som jag älskar, fått 2 underbara barn och ett tredje på väg. Har mina djur och har hittat mig själv.
Det enda som saknas är ett fast jobb så vi kunde köpa oss en gård och ha ännu flera djur.

För min del blir det ett ganska lungt firande eftersom jag är gravid och mår så illa. På lördag kommer släkten så jag ska bjuda på mat.
Nästa lördag kommer ett par kompisar.
Hade alltid tänkt att jag skulle ha en stor 30 års fest men den orken finns inte där nu.
Får ta igen det när jag fyller 40 *L*.
Nu ska jag ge mina sötnosar lite mellis och höra hur deras dag varit.
Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Hej!!
    Och tack för din kommentar i min blogg!!
    Du fyller ju också 30 snart ser jag...redan i morgon...;-)
    GRATTIS i förskott!!
    Hoppas du får en underbar dag!!

    // Hälsningar Marie

    SvaraRadera
  2. GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!

    Hurra Hurra Hurra

    Kramar Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack så jättemycket för gratulationerna.

    SvaraRadera