måndag 15 november 2010

mera betongtomtar och lite nya inköp

Har gjort lite fler betongtomtar nu. Lägger även ut bilder på mina inköp från romantiska tings julmarknad.
Blev lite snål och köpte endast 2 saker. Vet ju att jag kan göra de flesta av sakerna själv för typ en fjärdedel av priset. Men det fanns mycket fint.


Betongtomtar


Min låda med färdiga julkort.

Min zinkkanna som jag ska ha granris i ute till jul

Min madonnastaty.
Har världens migrän idag. Så typiskt att den jämt ska dyka upp när Björn jobbar eftermiddag. Det ända som hjälper är att gå och lägga sig och det funkar ju inte när det bara är jag hemma så det är bara att härda ut till kvällen. Tur att barnen har en bra dag och är jättesnälla.
Så därför blir det ett kort inlägg.
Kram Linda













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar