torsdag 9 december 2010

Vita gammeldags julkort

Har gjort vita gammeldags julkort och jag blev jättenöjd. Älskar de gamla julbilderna från panduro och spetsen från änglagården.



















































Vad har hänt annars då??
I Lördags var vi i gryt. Jag stod och sålde grejer på deras julmarknad. Gick väl sådär men en del blev jag av med. Så firade vi Selma som fyllde 1 år i Mån.
Sen på kvällen var vi på julkonsert i de geer och den var supperbra. Fick även en barnfri natt så jag sov till halv tio i sön och det var länge sen.

Sen på kvällen hade vi myskväll och såg på eclipse.
Länge sen vi hade en sån mys helg men ibland behöver man unna sig det med.


Har haft ett par dåliga dar med illamående (blir galen snart) men idag står det städning på schemat.

På Lördag ska vi iväg och äta julbord. Mumma.
Jag och Björn har 5 årig bröllopsdag då med. Helt otroligt att vi redan varit gifta i 5 år.


Har en riktig vilder i magen. Den sparkar så pass så att barnen kan känna det och den sparkar nästan hela dagarna. En vild buse med andra ord.
Är nu i vecka 23 så det känns som tiden kommer flyga iväg.
Har med andra ord 3 mån på oss att
* Renovera klart hallen.
*måla om sovrummet
*hitta en barnvagn och ett skötbord.
*hitta en liten garderob och byrå till hallen så jag kan stuva om och få plats med bebiskläder.

Så tiden kommer nog gå snabbt.

Nu ska jag fortsätta med städningen innan busarna kommer hem.
Kram Linda

1 kommentar: