onsdag 3 november 2010

Betongtomte

Äntligen är jag klar med den första betongtomten. Den blev jag riktigt nöjd med och jag har fler olika ideer på lut. Har ca 10 st strutat gjutna, nu måste jag bara köpa mer skägg.
Här är tårtan jag gjorde till halloween
Pumpan som vi gjorde.
Annars så har vi inte gjort så jättemycket. Barnen har höstlov men vi har blivit genomförkylda och pga det så har mitt graviditets illamående återvänt.
Äter just nu bara jasminris och risgrynsgröt för det är vad min mage klarar av.
Börjar oroa mig för att jag inte får i mig tillräckligt men magen växer och h*n sparkar. Ska på ultra nästa ons så får vi se att h*n växer ordentligt.
Nej nu ska jag surfa runt lite.
Lämna gärna kommentar om vad ni tycker om tomten.
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Gud vad fin tomte...och den tårtan var jättegod:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Den var godare en den såg ut *S*
    Visst blev tomten fin.

    SvaraRadera
  3. Hej! Fin tomte. Vad använde du som form när du gjöt strutarna?
    Mvh, Ninna

    SvaraRadera
  4. Jag gjorde egna strutar av scrapbooking ark.

    SvaraRadera