tisdag 23 februari 2010

sovmorgon...

ända till kvart i sju idag. Om man nu kan kalla det sovmorgon men bättre än kvart över fem när dom brukar vakna. Har tyvärr fått morgonpigga barn vad dom nu ärvt det ifrån. Själv är jag en nattsuddare och älskar sovmornar (måste säga att jag knappt är kontaktbar innan mina 2 koppar kaffe på morgonen *S*)

Sen bar det av in till stan för att kolla på brand uppvisningen. SVINKALLT men uppskattat.
Barnen pratade i mun på varandra hela vägen hem.

Sen tittade vi på mio min mio. Inte sett den sen jag var liten. Oskar tyckte att den var superbra men Lukas tyckte att den var lite otäck.

Har även hunnit med att scrappa lite på en receptbok, bilder kommer en annan dag. Det är en färdig mall från creative club och inte riktigt vad jag ville göra men det är alltid kul att experimentera lite. Nu blir det en lugn kväll. Ska se twilight och se vad hysterin handlar om*S*.
Alla pratar om denna film så vi får väl se om det är något att ha.

Kram och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar