måndag 8 februari 2010

helgen

Helgen har varit bra. I fredas var jag och klippte mig och permanentade håret (liknar en pudel just nu haha) Sen på kvällen var vi hos våra grannar och det var jättetrevligt. Dom har 3 pojkar som är ungefär i ålder med våra så det blir livligt med 5 busiga pojkar. Låter som det skulle vara dubbelt så många men roligt har dom.

I lördags skruvade vi ihop garderob och byrå till Lukas rum och sen flyttade vi alla 2 miljoner kläder. På kvällen blev Lukas sjuk. Antagligen nått han ätit så han somnade vid kvart över fem och sov till sju dan därpå. Igår storstädade jag övervåningen och det var välbehövligt. Massa damm som gömmer sig i skrymslen och vrår.







Viggo letar möss under snön och Lukas
hjälper till









Mysbild. Viggo älskar snön














Vårat översnöade hus.
Blir aldrig av med byggställningen







Det var vår helg kortfattat.
Nu ska jag sätta mig och scrappa en kalender som jag håller på med
Såg även att jag börjar få en del läsare. Lämna gärna en kommentar. Alltid roligt att se vilka som läser.

3 kommentarer:

  1. Jag har ju hittat hit!! O jag är inne o kollar om det uppdaterats nästan varje dag!!! ;0)

    SvaraRadera
  2. Jag läser :) Får jag lägga till dig i min "blogglista" där det även finns en länk hit ?

    SvaraRadera
  3. alltid roligt att veta vilka som kollar in.

    SvaraRadera