torsdag 18 februari 2010

Pyssel/kontorsrum

Här kommer bilder på pyssel/kontorsrummet. En blandning av gammalt och nytt. För att bryta av det ljusa så har jag skaffat 3 korgar i starka färger. Gillar att få in någon färg i allt det vita.




Skrivbordet är från Ikea med utdragbar
skiva så det blir riktigt stort.
Lampan ska bytas ut sen.





Förvaring ovanför för alla mina scrapp
ochsmyckessaker.
"förlåt B för att jag snor all plats *S*"












Mina vita förvaringsboxar
inhandlades på öb för en billig
peng.











Glasburkar med mina band och
blommor i. Vacker dekoration.








Där kommer nog tillbringas många timmar.
Förut hade jag alla mina scrappsaker i ett litet skåp. Orkade då aldrig plocka fram allt men nu ska det scrappas.
Detta rum är det som jag är mest nöjd med. Det är ljust och varmt. Lite av ett relaxrum.
Tar gärna emot lite feedback om vad ni tycker
tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar