onsdag 3 februari 2010

snökaos...

är det idag. Helt värdelöst. Tycker verkligen att det räcker med snö nu. Lukas taxi hämtade honom i morse men nu börjar jag ångra att han inte var hemma istället. Hoppas bara att han kommer hem som han ska. Oskar fick vara hemma från dagmamman idag.
- men mamma jag kan åka pulka dit meddelade han bestämmt i morse. Sötis.

Vad händer annars i mitt liv då...jaa inte mycket. känns som jag är inne i en svacka. Trött på att gå hemma och vara arbetslös, trött på mitt stillastående liv, jaa trött på allt i allmänhet.
Känns som att man blir folkskygg av att gå hemma.
borde ta tag i saker och ting men jag vet inte vart jag ska börja.
Detta blev inte världens roligaste inlägg men man kan inte vara på topp jämt :)
Tack och hej

1 kommentar:

  1. ååååh Vilka SÖTINGAR!!! Vilken är det som är till salu?? Det svarta eller den grå vita?? O när är dom klara att flytta?? Vi har bestämt att vi ska ha en katt till så vi kollar runt lite!! ;0)
    Hittade förresten in av en slump på din sida!! SKOJ att hitta gamla bekanta så här på nätet!! ;0)
    Hälsa!!
    KRAMAR!!!

    SvaraRadera