fredag 12 februari 2010

Äntligen fredag...

och vi har precis ätit texmex kyckling, pomme och en kall öl till. Gott var det.
Blev inget Ikea idag. Vi tänkte ta det på Söndag när vi ändå är i Linköping.
Istället har vi varit och handlat lite smått och gott till hallen. Allt i VITT som är min nya favoritfärg. Hade någon sagt för 2 år sen att jag skulle inreda vitt så mycket som möjligt så hade jag skrattat. Skulle aldrig ha tänkt mig vitt för ett par år sen med tanke på att jag har 2 barn, 3 hundar och några kater men nu har jag upptäckt att det är inga problem att hålla rent ändå. Nu är ju inte min andra hälft lika intresserad av att ha det vitt så man får kompromisa lite.

Här kommer iallafall bilder på nya hatthyllan och skostället.





Korgarna ska bytas ut mot vita sen
Den lilla kroklisten är till
barnen












































Börjar att bli riktigt nöjd nu. Fortfarande mycket kvar att göra men det börjar bli ordning i kaoset.
Björn slapp att jobba imorgon med så då ska vi jobba på ett tag.
Ha en bra fredagskväll och mys med nära och kära

2 kommentarer:

  1. Mycket fint !!! Jag bara ÄLSKAR VITA MÖBLER och allt med inredning :) Har tillome beställt en vit TV till sovrummet , det ska juh matcha ;) !

    SvaraRadera
  2. Såg det. En sån vill jag med ha :)

    SvaraRadera