onsdag 24 februari 2010

Bus i snön

Är vad vi styrt med idag. Har ju varit perfekt väder, solen sken och det var varmt
I morgon har B tagit ledigt. Vi ska umgås med barnen, packa matsäck och ge oss iväg och åka skridskor *Mys*
Undrar vart tiden tar vägen. Lukas fyller 7 år i år och ska börja ettan. Vart har dom 7 åren tagit vägen. Dom är så självständiga båda 2. Det brukar sägas att 6 års åldern är lilla tonåren. Tack för det, det märks. Lukas kan driva mig till vansinne ibland (fasar för när riktiga tonåren kommer) Men samtidigt så är han sååå duktig och hjälper till. Han hjälpte mig att handla idag, bar varor, la på brev och hjälpte till. Min sötis.
Nehe nu ska jag se om jag kan lyckas natta mina sötisar (eller om det är trotsiga tonåringar som dyker upp *S*)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar