onsdag 6 oktober 2010

sprattel

Skrev ju i gårdagens inlägg att jag längtade efter lite sprattel innifrån och att jag tyckte jag kände något ibland. Igår gjorede h*n sig påmind och jag kände hur det sprattlade. H'n vet när jag behövde det som mest.
Sååå Mysigt.

Hänt annars idag då ??
Oskar har haft cafe på dagis så jag och lukas har varit där och fikat. Sen har barnen jag och nova varit i skogen och plockat kottar.
Nu ska jag leta smurfsaker på nätet eftersom det är vad Lukas önskar sig i julklapp.
Jag frågar vad han önskar sig och han svarar smurfgardiner, smurföverkast, smurfmatta, smurf...osv. Får väl se vad vi hittar.
Se you later
Kram

2 kommentarer:

  1. Ååå vad mysigt, den känslan är obeskrivbar!
    Kanske kände att mamma behövdes muntras upp lite =)
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Oj ... Vad jag har missat ... =) GRATTIS !!! Har haft problem med min dator i evigheter o n u äntligen har den gått sönder helt å hållet så kommer nog få en ny på försökringen =) Men men STORT JÄTTE GRATTIS !!! Jag ska komma ut någon dag ang. skyltarna , har haft så väldans mycket -Du med ;) hihi..

    SvaraRadera