torsdag 14 oktober 2010

En toppendag

har jag haft idag. Var hemma hos Monky och
gjorde julkort. Som vanligt försvann tiden snabbt men 3 st fick jag gjort.
Hon bjöd på jättegod lunch, kycklinglasagne.
Har gjort massor med tomtar med men jag orkar inte
lägga ut några bilder idag.
Har varit och köpt min favvotidning som kom ut idag
101 ideer med massor med tips på pyssel.
Längtar verkligen efter att få börja julpynta nu.
Vill förövrigt gratta min underbara
pappa som fyller 60 År idag
Så på lördag blir det fest i bygdegården.
Nu ska jag mysa med busarna och läsa min nya tidning
Kram Linda

2 kommentarer:

  1. låter ju jättemysigt....själv är jag på bättringsvägen ifrån en hemsk förkylning...

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Fy vad tråkigt. Barnen var hemma förra veckan för att de var förkylda. Allt bra annars då?

    SvaraRadera