tisdag 5 oktober 2010

Nyaste köpen och lite höstdekorationer

Tänkte lägga in lite bilder på mina nyaste köp och lite höstdekorationer. Kommer även en bild på Oskars tårta jag gjorde som jag inte visat ännu


Min nya krona med hjärtan på tråd i
(som för övrigt är min nya favvoblomma, sååå vacker)


Lite julshopping från Panduro



Mina betongfat som jag dekorerat med mossa,
japanska lyktor, lingonris och ljuslyktor (mys)


Oskars traktortårta (han är traktorgalen)



Igår beställde jag saker från panduro så jag kan göra egna tomtar och sälja till jul. Ska även göra julkort.
Om ja nu hittar någon ork till det eftersom jag är HELT SLUT utav det som pågår runt mig men jag ska bara hitta lite energi så jag kan sortera bort all negativitet.
Vet att jag har människor runt mig som bryr sig och det hjälper.
Har även en helt underbar make, 2 (Snart 3) underbara barn, och vänner som bryr sig.

Idag är jag i vecka 13+1 och jag väntar på att den som bor därinne ska börja leva lite rövare *S*.
Tycker ibland att jag känner något sprattel innifrån. Spännande.

Nu ska jag gå och pyssla med mina 2 älsklingsungar.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar