måndag 4 oktober 2010

bitter

känner jag mig idag och detta kommer bli ett tråkigt surt inlägg så sluta läsa ni som inte vill.
Önskar bara att man kunde välja sin familj och omge en med såna som får en och må bra.
Glädjer mig verkligen ått denna graviditet och barnet som komma skall, min nya hund och min älskade familj men vissa kan tydligen inte se andra må bra utan måste trycka ner dom så lågt det går. Hatar att inte kunna glädja mig åt graviditeten fullt ut för att folk ska lägga sig i allt annat och ha synpunkter.
Högst på min önskelista till tomten är att hitta ett hus att hyra om det så bara är ett rum och kök. Finns det hjärterum så finns det stjärterum och i min lilla familj som innefattar min make, mina älskade barn och mina djur så finns det kärlek så det räcker iallafall.
Hatar att må dåligt och det är nog på tiden att det blir ändring på det.
Tur iallafall att jag vet vilka som tillhör min FAMILJ, som bryr sig och glädjer sig med en.
Världens tråkigaste inlägg jag vet men ibland måste man ventilera och jag nämner inga namn. Dom som står mig nära vet nog vem/vilka det handlar om ändå.

Tack till alla som bryr sig och finns där iallafall.
Puss och kram

4 kommentarer:

  1. Ignorera människor som inte får dig att må bra, du behöver dom inte! Ta vara på dom du blir glad av =)

    Styrke Kramar kommer här!!

    SvaraRadera
  2. Hallo skickar många varma kramar och tänker på er...vi vet hur den känslan finner sig i en ...

    Njut i stället av att ni har varandra och skölj bort allt negativt andra säger och gör, för ni själva vet vad ni klarar av och inte klarar av

    Behöver du nån att prata med så finns jag här/ vi här .

    Än en gån många kramar....

    SvaraRadera
  3. Tack för omtanken. Det värmer att veta att det finns folk som bryr sig.

    Monky: Tack för samtalet förut. skönt att lätta sitt hjärta lite

    SvaraRadera