tisdag 26 oktober 2010

lite bilder

Ingen betong gjutning blev det idag.
Vi var ju och handla på maxi igår och passade på att äta där. Tog en dagens pasta och jag lär mig tydligen aldrig att jag inte kan äta pasta denna graviditet. Så dagen idag har beståt av att må blää hela dagen. Fick med nöd och näppe iväg lukas till skolan sen gick jag och la mig och sov tre timmar.
Men betongen är inköpt och formarna gjorda så i morgon ska det jobbas.
Förstår inte att jag ska behöva må så illa denna graviditet. En del säger att det tyder på en tjej så vi får väl se. Mej spelar det ingen roll men lite kul skulle det ju vara att få köpa massa söta klänningar :)




Ovan är mitt senaste köp. En fin glaskupa från casanova. Se bara vad jag ska ha i den sen.

Några av julkorten. Är ju helt värdelöst att försöka fota
med en vanlig digitalkamera.

Till sist lite bilder på 2 av mina underbara 4 fotingar
Rambo

Nova

Det var allt från mig denna kväll. Ha det bra alla och glöm inte lämna en komentar.
Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Hej gumms =)

    Hoppas att illamåendet går över snart!
    I mon glaskupa har jag tänka att ha mina första skor i =) Ska bara hitta dom först....=/

    Kram på de!

    SvaraRadera
  2. Usch inte kul att må så illa !! Jag vet... jag mådde illa HELA min graviditet..verkligen jätteilla. Levde på Postafen... Jag fick en tjej :)
    Är det svårt att gjuta i betong ? Jag vill göra en utekruka !:)

    SvaraRadera
  3. Monka : det var en bra ide. Har ju Lukas första skor kvar.

    Elin: visst är det jobbigt att må illa.
    Det är jättelätt att gjuta i betong. För fyrkantiga krukor tog jag 2 kartonger i olika storlekar. För runda krukor tog jag 2 plasthinkar. Bara man ser till att olja hinkarna och göra krukan minst 4 cm tjock annars så blir den ej hållbar

    SvaraRadera