tisdag 29 juni 2010

Vilken sommarvärme

och det är HELT underbart. Jag älskar verkligen sommaren. Jag och barnen har nästan bosatt oss i poolen om dagarna och dom är helvilda i vattnet.

Midsommar firades i Gryt och det var lika trevligt som alltid i gott sällskap och lilla S är världens goaste lilla tjej som alltid är så glad. Tack för en trevlig midsommar.

Här kommer 2 bilder från när vi var i Kolmården.






Lukas inne i barnens lantgård













Oskar i barnens lantgård.















Ett av mina färdiga betongfat.










Har gjort massa nya smycken. Ska ner till Gryt på Fredag och lämna lite. Har även fått en del beställningar så det är roligt när det går bra.
Betongsakerna är folk inte så intresserade av tyvärr men jag ska gjuta lite nytt så får vi se.
Det är faten som går åt.

Nej nu ska jag umgås lite med barnen.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar