torsdag 3 juni 2010

Äntligen

Har vi fått datorn. Eller rättare sagt vi fick åka och köpa en ny eftersom det skulle bli för dyrt att laga den gamla. Så nu har man ett nytt program att lära sig.
Så nu kommer det bli bildregn här.

Vad har hänt annars. Förra helgen sov jag i Gryt och hjälpte till med premiär öppningen. Jätteroligt var det. Har fått en egen "ateljé" med där jag ställer ut och säljer mina grejor. Sålde lite första dagen men folk var jättepositiva så det var roligt. (bilder kommer i nästa inlägg)


Annars har det varit fullt upp med gårdsfest på Lukas förskola och möte på Oskars blivande förskola. Har varit där och hälsat på med. Sen har det rensats på tomten och planterats blommor.

Har även fått tillökning i familjen. 10 små söta ankungar. 1 vecka gamla nu.








Min betongkruka planterad och klar.
Brevid är loppisfyndet från gryt.
3 st tvättfatt i olika storlekar.
Bildäck (går att beställa vid intresse)







Andra tvättfatet som blev fågelbad. (eller hundbad för dom gillar det)














Sista tvättfatet som jag planterat i















Planterat bildäck.




















Mina små söta kattungar. 2 honor 5 veckor gamla













Ankungarna. Till salu om någon är intresserad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar