fredag 9 juli 2010

Ännu mera betonggjutning och lata dagar

Har gjutit ännu mera. Denna gången silade jag betongen för att få ett ännu jämnare resultat och sen blandade jag i titandioxid för att få betongen ljusare och jag blev jättenöjd med resultatet. Har även börjat måla lite stenar och göra doftpåsar med lavendel, ringblomma och torkade rosor. Roligt.


Här är en del av betongen. Nu ska den bara målas och lackas. (en delav den)






Ljuslykta där det står Välkommen.


















En skylt (fotat med mobilen så ursäkta den dåliga skärpan)


















En skylt till.





Hittar ni något av intresse så maila gärna för prisuppgift. Eller om ni har egna förslag på text.




Var tvungen att fota min utslagna ros som jag köpte och planterade i våras.
Visst är den vacker.
Jag älskar rosor.








Annars så har vi varit i Arkösund en dag och badat, badat massor i poolen, varit runt och hälsat på folk och haft det allmänt skönt.
Lukas är inne i en trotsperiod så ibland är det inte så lätt att gå hemma men oftast går det bra. Man får försöka hitta på lite saker att göra.
Har för övrigt fått 3 nya ankungar.
Snälla lämna gärna en kommentar när ni är inne. Uppskattas stort.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar