fredag 11 juni 2010

Sommarlov..

har Lukas nu. Igår var vi på våran första avslutning som föräldrar.
Bara 6 års men man undrar vart tiden tar vägen.
Nästa år är det dags för första klass. Min stora kille.
Oskar ska gå 2 dagar hos sin dagmamma nästa vecka så Lukas får lite lyxtid med mig ensam innan de ska gå hemma hela sommaren.

Var och handlade på panduro igår så jag kan göra lite mer örgängen och köra ner till gryt.
Har även gjutit lite mer (bilder kommer )

Ikväll hade jag tänkt göra egna hamburgare och grilla med lite gott vin till men det verkar inte som att vädrets makter är på vår sida så vi får väl se.

Min lilla Oskar lyckades som vanligt skada sig igår. Han fick en hög med virke över benen så det ena knät svullnade upp och blev blått. Har lite svårt att avgöra om jag ska ringa vc eller inte men han använder ju benet som vanligt. Han är så tålig så ibland är det svårt att avgöra.
En annan gång gick han med ont i handen en hel vecka utan att säga ett knyst. Märkte det när jag skulle hålla honom i handen och han sa aj. Fick åka och röntga handen då dom mistänkte en sprick men det var inget som tur var.
Så han gnäller ju inte i onödan.
Han har snart klippkort på akuten. Det händer ju så fort med. Tycker att man har superkoll och ändå så går det på en sekund.
Nej nu ska jag ta tag i mitt röriga hem men vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar