onsdag 16 juni 2010

Födelsedagsfirande

var det hela dagen igår eftersom svärfar fyllde 60 år så idag sov barnen länge. Nu ikväll har vi varit hos mamma där barnen tjatade till sig kvällsmat.

Annars är allt lungt. Beställt pärlor till lite beställningar som jag ska sätta fart med.
Sen måste jag köpa mer betong så jag kan gjuta lite mer.
Så hoppas jag på att få lite beställningar på betongsaker med.

På söndag ska vi till kolmårdens djurpark. Björns jobb bjuder så det ska bli jätteskoj. Hoppas på någorlunda svalt väder med så det inte är gassande sol.

Har bestämt mig för att önska presentkort till en tatuering i födelsedagspresent. Har länge pratat om det men nu har jag bestämt mig för vad jag vill ha och att jag SKA ha en.
Har hitat en jättefin blomma med löv och sen går det ut som grenar där man kan skriva barnens namn. Jättefin men svårt att förklara hur den ser ut.

Vet att jag är lite dålig på att lägga ut lite bilder men det kommer. Får anklaga min skräpkamera för det.
Nej nu ska jag busa med mina vildar innan det är läggdags för dom.
Ha en bra kväll och njut av det fina vädret.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar