torsdag 25 mars 2010

Vilken morgon...

Det började bra redan igår kväll med att jag fick migrän. Behövde verkligen sova men blev väckt redan halv tre av rambos skälande och så fortsatte det med 40 min mellanrum. Var uppe och tog ut honom i tron om att han behövde rastas. Vadå kolla matte en boll. Leka. hm nej tror inte det. Lovar att hundskrället var gratis i natt.

Sen ringer tel kl 05:45. Kommer ner och ska svara. Där står Oskar med telefon, kolla mamma jag svarade innan du kom ner.
Tar telefon, i andra änden är Oskars dagmamma som meddela att Oskar ringt dit vid 05:20. Hon blev orolig om det hänt något. Oj då.
Då har busen smygit ner utan att jag märkt något och hållt på med telefon. Tur i oturen att det var dit han ringde. De var ju vakna.

Märks att han blivit frisk för såhär har det varit hela veckan. Hällt tvål i toan, doppat en ny toarulle i toan, försökt spola ner en handuk m.m.
Buset måste vara nedärvt från Björn för jag har alltid varit en ängel :0

Så jag kan lungt säga att jag är trött idag.

Busunge

3 kommentarer: