torsdag 18 mars 2010

Studiedag

har Lukas idag. Oskar har varit sjuk så båda är hemma. Jag försöker övertala dom om att plocka iordning på sina rum men det lyckas inte så bra.
Kl 5 i morse var dom vakna och så har det varit varje morgon. Blir galen snart.
Men det går väl över.
Annars så har det inte hänt så mycket. Mest varit hemma med Oskar och varit ute och gått.
Gjorde lite smycken igår som jag ska lägga ut sen.

Jag går och funderar på att starta mitt eget företag inom hushållsnära tjänster. Tror att det skulle gå runt men det är ändå ett ganska stort steg att starta eget. Vill ha något eget men städning är ju inget som jag vill syssla med resten av livet. Dessutom har vi andra planer för framtiden :0.
Så vi får se vad jag beslutar.
Nej nu ska jag sysselsätta 2 vilda barn och få lite ordning i kaoset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar