onsdag 24 mars 2010

Bilder på kaninungarna

Här är de 2 nya tillskotten till familjen. Såå söta
Barnen har döpt dom till bamse och lills skutt (vilket alla djur blir döpta till så det blir ju inte så jobbigt att ropa på dom *S*)


Beställde smyckesdelar i Tisdags som kom idag så nu ska det göras smycken :)
Ska nu ge mig på lite nya varianter.
På Fredag öppnar ju äntligen panduro i Hageby centrum så då ska jag hänga på låset *S*
Fick en kupong med 20 % rabatt i veckan så här ska handlas.
Annars händer ej så mycket. Förra veckan var Oskar hemma sjuk hela veckan och nu är det Lukas tur att vara sjuk. Så vi försöker hålla oss inne och friskna till. Lukas är piggare idag iallafall.
Idag är en bra dag och jag är lycklig över livet i allmänhet och min underbara familj. Kan det bli bättre??
Nej nu ska jag mata i busarna lite kvällsmat och förhoppningsvis få dom i säng vartefter så jag kan pyssla lite
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar