tisdag 4 oktober 2011

Vilket blåsväder...

vi har idag.
Vart tog sommarvärmen vägen?
Här nedan kommer en bild på min minsta
charmtroll.
Han sitter i sin hoppgunga som han ÄLSKAR.
Så söt.
Snart ett halvår gammal, tiden springer iväg
och det händer så mycket så fort.








~~~~~~~~~~



Oskar som fyllde 6 för ett tag sen.
Han är ett riktigt energiknippe
och hur TROTSIG som helst
Driver mig till vannsinne ibland.


~~~~~~~~~~


Idag har jag klätt mina tre pojkar
i tomtekläder och fotat som sen ska bli julkort.
Dom var sååå söta.


~~~~~~


Har även beställt lite nytt material till julkort,
mycket vintage material som jag fastnat för så nu ska det snart pysslas.
Så mysigt när hösten kommer
och man får en massa ny inspiration.


~~~~~


Nu ska jag se om jag kan få barnen i säng
och pyssla med lite beställningar.
Har även lyxat till det med en ben o jerrys
glass så nu ska det mysas i min ensamhet.

Kram Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar