lördag 1 oktober 2011

2011-10-01




Hej


Första oktober idag och det är riktig sommarvärme ute *lovely*

Vad pigg och glad man blir.

Annars så rullar allt på i en rasande fart som vanligt.

Jag älskar mitt liv just nu :)

Ohc jag trivs jättebra med att få jobba ett par timmar

i veckan med.



~~~~~~~~



Var och vaccinera Sebastian häromdan så han har ju

tyvärr blivit lite sjuk nu men det får man ju tyvärr räkna med.

Blir lite trött på bvc och deras kurvor kan jag säga.

Sebastian pendlar ju lite i vikten så förra gången vi var

så ville hon att jag skulle få i honom MER mat

så det har vi kämpat på med.

Nu när vi var där så hade han gått upp

1 kilo på knappt en månad och då helt plötsligt

så tycker hon att jag ska minska på maten

och amma mer...hallå hur ska ni ha det.


Nu kör jag mitt race iallafall för jag vet vad som funkar bäst nu.



~~~~~~


Idag står det kalas på schemat eftersom min

älskade make FYLLDE 33 ÅR igår

Puss på dig.



~~~~





Pappa och son busar


2 av mina 4 älsklingar


Nej nu ska här städas lite



Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar