lördag 8 januari 2011

Skridskoåkning

Igår var vi och åkte skridskor med barnen. Dom är så duktiga och tycker att det är kul.

















Lukas















Oskar








Sen när vi kom hem så hade vi storröj i vår garderob. Julsakerna åkte undan och bebis sakerna åkte fram så det kan börja tvättas. Mys :)
3 mån kvar innan de ska användas.
Nu ska det bara skaffas en vagn och lite småsaker. Så ska alla kläder, filtar osv tvättas.
Vore ju väldigt praktiskt om det blev en kille till med tanke på alla kläder som jag har.
Annars så målar jag. Fick ju omålade lampor och hyllor i present när jag fyllde år så det målas vitt nu.
Sen ska jag hitta fina lampskärmar till och så har jag hittat en helt underbar vit hissgardin till köket som ska inhandlas när jag får pengar.
Nu ska här ätas mat och sen ska jag köra ut barnen en stund för deras energi och bråk går mig på nerverna snart.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar