tisdag 11 januari 2011

Förväntansfull lillebror väntar på att bli storebror...

Oskar som är minstingen i familjen väntar på att äntligen få bli storebror. Väntan är lång tycker han.
Så himla mysigt att dom är så med och pratar dagligen om bebisen och hur det ska bli.
Lukas vill ha hörselskydd så att han inte blir väckt när bebis skriker *S*
Oskar hoppas på en kille som han kan lära allt om traktorer och lukas vill ha en lillasyster.
Vad tror ni, några gissningar???
Efter lite velande fram och tillbaks så har vi köpt tillbaks vår gamla vagn som vi hade till våra små så nu är det löst om jag inte ångrar mig igen.



Jag hatar ju att bli fotat och är helst bakom kameran men Lukas och Oskar Älskar att fota så då får man bjuda lite på sig. Nedan kommer en bild på mig och min älskade make som lukas tagit på nyårsafton.


Ha det gott alla vänner och sköt om er
Kram Linda

4 kommentarer:

  1. Å vilken fin bula du fått =) Om man bara tittar på din mage tycker jag det ser ut som en tjejmage . Men mina "känningar" säger pojke ;)

    SvaraRadera
  2. Du är jättefin Linda! Vad magen har vuxit sen vi sågs sist!
    Jag tror ju på en liten tjej, tycker det är dags ;D.
    Massor Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack :)
    Hoppas ju lite på en tjej så jag slipper vara ensam *S*

    SvaraRadera
  4. Hittade hit via "valla gård" underbar fotografier!! lycka till på sista spurten nu!

    SvaraRadera