torsdag 27 januari 2011

liten uppdatering

Kanske är på tiden.
Allt är bra här och nu är det nedräkning.
"bara" 10 veckor kvar nu :)
Förutom en enorm trötthet och ryggont (som är mitt eget fel eftersom jag håller igång hela dagarna) så mår jag prima.
Har bara gått upp 3 kg sammanlagt ännu men det känns som 33 kg.
Magen har verkligen vuxit och nu är väntan jobbig.
Vad är det för en vilder som bor därinne.
~~-----------~~
De senaste dagarna har jag ägnat åt att storsortera övervåningen så att vi kan få plats med bebiskläderna någonstans.
Björn blir galen på mig, han får bära möbler fram och tillbaks när jag inte kan bestämma mig och inget tålamod what so ever har jag.
~~---------~~
Idag har jag klippt mina 2 sötnosar. Det var på tiden och dom blev så fina.

En nyklippt Oskar

Här är en av mina färdiga lampor. Blev riktigt nöjd faktiskt.
Måste bara hitta en skärm till den andra med.

Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar