söndag 19 december 2010

ett år har redan gått...

sen jag började blogga. Inläggen kanske inte kommer så ofta men jag har alltid sagt att jag ska blogga för min skull och när jag känner för det.

Nu är det jul om mindre än en vecka och alla julklappar är inte inhandlade så i morgon ska jag in och trängs med resterande 2 milj människor *S*

Hemmet är iallafall så gott som klart. Bara lite mys dekorationer kvar. Sätta nejlikor i apelsinerna så det doftar jul, inhandla en vit amaryllis, klä granen. så mysigt.

Förra veckan bakade jag och Oskar massor med julgodis så det är klart.


Nu har jag 16 veckor kvar tills den Lille ska komma. Var hos Bm i veckan och allt var bra.
Min känsla är att det är en pojke som gömmer sig där inne men vi får väl se.
Spännande <3<3<3<3
Nu är det dags att göra lite nytta.
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar