tisdag 28 september 2010

Mitt nya tillskott till kenneln

Här är min nyinköpta hund och blivande stjärna :)
charmallys dust in june (kallas Nova)
Vi var och hämta henne i Gävle i Lördags. Hon är 14 veckor gammal och helt underbar.






Idag har vi varit på ultraljud och allt såg bra ut. Var i vecka 12+1 istället för 11+3 som vi trodde så 10 april är det dags. Har fått tabletter utskrivet mot illamåendet men det är på gott och ont för jag blir däckad av dom istället. Men det borde ju vända snart.
Önskar att detta halvår kunde gå fort.
Nu ska jag slå mig ner i soffan, kolla på idol och ätta gurkstavar med dipp. mumma
Kram Linda
Ps: Skulle uppskatta om ni lämnade kommentarer. Ser att jag fått en del läsare så det skulle vara kul att veta vilka ni är:ds



4 kommentarer:

  1. Jag är ju en trogen läsare såklart =)
    Vad mysigt me valp, vi vill komma o gosa, finns inget bättre än golden vapisar!!
    Förstår att du vill att det ska gå fort nu, snart får ni hålla i en alldeles ny liten familjemedlem i famnen <3

    SvaraRadera
  2. ni får komma förbi nån dag :)
    Ja jag längtar.

    SvaraRadera
  3. hallo där!

    Vilken goding till vovve helt underbar:)
    Vad kul att ni varit på ul , alltid roligt och se bebben.

    Vi undrar om ni och barnen vill hitta på något tillsammans för barnen till halloween ?

    Kram I från Valla Gård

    SvaraRadera
  4. Jenny:
    Det skulle vara jättekul och säkerligen väldigt uppskattat av barnen.Vi kan ju höras av

    SvaraRadera