onsdag 8 september 2010

Hipp hipp hurra

Min lilla Oskar fyller fem år idag. Tänk vad tiden går. Frukost på sängen och en massa paket fick han idag.

Har varit lite dåligt med uppdatering men det har varit fullt upp. I helgen nu när östgödadagarna var så stod jag uppe hos Jenny och Jerry på valla gård och sålde mina saker. Är jättenöjd med helgen. Stort tack till er som lät mig ta del av helgen.

Annars så är det ju renovering av huset som tar all tid. Har varit sååå trött på sista tiden med så det har inte hänt så jättemycket.

Anledningen till det är att vi VÄNTAR vårt tredje barn i april och denna gång har jag mått FRUKTANSVÄRT men nu börjar det sakta vända till det bättre. Ska bli så roligt att få en liten igen.

Nej nu ska jag busa med födelsedagsbarnet.
På återseende

Kram Linda





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar