onsdag 22 september 2010

Inskrivning..

hos bm har det varit idag och allt såg bra ut. 12 april är datumet än så länge men vi får se ordentligt efter ul nästa vecka. Har haft otur att först bli sjuk med feber och hosta i över en vecka för att sen vara frisk en dag och sen få maginfluensa så jag har varit helt slut men idag har varit en bra dag.
Höstrensat på tomten och varit i skogen med hundarna.
Har omplacerat min hane viggo efter mycket velande. Har ju en egen hundkennel men inga hundar att avla på så jag var tvungen att ta tag i det. Han hamna hos en helt underbar familj och trivs verkligen.
Så på Lördag bär det av till Gävle för att hämta en 12 veckors goldentik.
Får tyvärr sura komentarer utav vissa som inte själva har djur.
Hur kan jag skaffa valp när jag väntar barn. Men för mig är det helt naturligt, har haft valpar när de andra varit små och är uppvuxen med hundar hela mitt 29 åriga liv så jag ser det inte som något jobbigt.
Har dessutom bara Nala kvar som är 12 år, varje dag med henne är en gåva för det kan ta slut när som och då står jag där utan hund.
Oj blev visst ett långt inlägg men nu ska jag gå och mysa med min make. Har massor med bilder som ska läggas ut nån dag med
På återseende
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar