söndag 1 januari 2012

Nyårslöften

är inget jag brukar komma med eftersom man aldrig lyckas hålla dom *S*
Men mitt är att jag ska gå ner 10 kg av alla mammakilon som envist hänger sig kvar iallafall.
Borde ju även sluta röka men det är nog inget som jag lovar nu.
Björn har ju lyckats sen 6 mån tillbaks (min duktiga älskling) och även gott upp en del kg vilket inte syns på honom men på mig vore det KATASTROF så därför ska jag först gå ner lite.

Förra året då:
Ja det började tråkigt med min farmors bortgång den 1/1 2011, ett år sen idag
Sen fortsatte det tråkiga med att jag fick ta bort min älskade hund Nala i början av april (saknar dig fortfarande gumman)

Sen vände det och vår älskade Sebastian kom till oss, Underbara ungar.
Efter det har vi haft en underbar semester med nära vänner, mycket familjemys och ett bra år

Som alltid så går ju livet som en bergochdalbana med sina toppar och dalar men så är det.

Nu ser vi fram emot ett nytt år då nova förhoppningsvis ska få valpar, det ska bli tillökning i bekantskapskretsen :)
och en massa annat spännande.

Sänder en extra tanke till min älskade farmor idag
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar