måndag 9 januari 2012

åhh...

försöker mig på att blogga på mobilen men det funkar tydligen inte. Har mmsat koden hur många gånger som helst men får inget tillbaks så nu ger jag upp snart.

Iallafall så är det vardag igen, Björn började jobba idag och barnen ska förhoppningsvis till skolan i morgon.
Vi var ju med deras kusin juldagen som hade vatten koppor, Vill ju medvetet smitta dom eftersom det ska bli lindrigare ju mindre dom är och Lukas har ju fyllt 8 så det är dags nu men det verkar ju ej gå.
Var säker på att Sebastian fått det förra veckan men det var visst nått annat eftersom det blekna lika snabbt.
Nu har Lukas som myggbett så vi får väl se då.
Känns ju sådär att skicka dom till skolan, vattenkoppor smittar 2 dar innan första blåsan syns så då kan man ju orsaka epedemi men jag kan ju inte ha dom hemma ifall dom kanske eller inte får det heller.

Har nu påbörjat projekt renovera vardagsrum.
Paneltaket ska målas vitt, det ska tapetseras om och fräschas upp...ÄNTLIGEN....
Men det är inte lätt att få nått gjort när B jobbar och sebastian bus är överallt.
Vi har gjort ett himla bra jobb förut så man får slita som ett djur för att få bort den gamla tapeten.


Har även tagit hem mammas gamla dator så jag ska kunna få ordning på hemsidan till kenneln igen. Vi har planerat att få valpar till sommaren och då är det ju bra att ha sidan uppdaterad och igång.
Nej nu ska jag kolla lite på sveriges mästerkock och njuta av tystnaden ;)
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar