söndag 21 augusti 2011

Skolstart....

är det i morgon.

Lukas börjar 2 an och oskar börjar

6 års.

Mina 2 stora killar, vart tar tiden vägen.

Så i morgon blir det skolbuss premiär för Oskar.

Kommer bli konstigt att dom är borta hela veckorna när jag är hemma och

föräldraledig.

Har dock fått ett städjobb på ca 20 - 27 h i mån så jag kommer hemifrån lite.

Eftersom jag varit arbetslös i ett år så längtar jag verkligen efter att jobba lite.

Kan även dryga ut mammapengarna lite så Sebastian kan vara hemma lite längre innan det är dags för inskolning.


~~~~~~~

Vi har börjat med smakportioner här

och det är verkligen populärt.

Han är helt galen min lilla plutt.



Vi har köpt en innegunga och den har verkligen blivit populär.

Han gillar att sitta där och gunga.


Nej nu får det bli lite kvällsmat här.

Kram Linda



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar