måndag 8 augusti 2011

Dopet...


bjuder på lite bilder från dopet, dom kommer inte i ordning men ni får hålla till godo ändå.


~~~~~~~

Maten, gjorde egen fruktbricka med

potatis sallad


~~~~~~~~~~

Sebastian Erik Gustav


~~~~~~~~~~~~
bröstbuketten som jag gjorde till sebastian


~~~~~~~~~~
Servetterna som jag vek själv



~~~~~~~~~~
Dopklänningen (62 år gammal)



~~~~~~~~~~~~
Gjorde en minnesbok där folk kunde skriva hälsningar

som jag kan spara


~~~~~~~~~~
chessecake Glasstårta till efterrätt


~~~~~~~~~~
Fina familjen (sebastian är i famnen på sin fadder.

Har ej frågat om lov att lägga ut bilder på honom

så därför är han ej med på bild.


~~~~~~~~~~
Vatten på huvudet


~~~~~~~~~~~~
Buketterna jag gjorde till borden.


~~~~~~~~~~~~
Dopskjortan som jag vek.

Tog pearlmaker till knappar så står

det namn och datum på baksidan.


~~~~~~~~~~~~~~
Sötnosen (tyvärr ej på humör för att vara modell)

~~~~~~~~~~~~

Vädret blev perfekt och Sebastian var så snäll i kyrkan.

Massor med fina paket fick han och

vi tackar alla som var med.

1 kommentar:

  1. Hej Linda!
    Va kul att du skriver nu :) Jag tror jag minns dig litegrann, men jag försökte hitta någon närmre bild i din blogg på dig men jag hittade ingen. Tänkte kanske att jag skulle minnas bättre då. Ja de där festerna :) kan ju inte säga att jag saknar dom iallafall :P Min pappa jobbar ju ihop med cotte fortfarande, men annars så umgås de numera ganska sällan.
    Kul att se att du har tre fina barn! Grattis! Vi är överlyckliga över vår lilla tjej och längtar redan efter nästa, men det får vänta lite.

    Tack för din kommentar! Gjorde mig väldigt glad!
    Mvh Elin

    SvaraRadera