måndag 4 april 2011

helgen som varit...

Har varit bra. Vi har varit ute nästan hela helgen.

Barnen börjar bli så stora och det är nästan så man får

en tår i ögat.

Vi har kämpat på för att få Lukas att släppa stödhjulen på cykeln,

han är så rädd för att slå sig så det har ju gått sådär.

Men nu har det släppt och han cyklar tom på sin stora cykel.

Lillebrorsan vill ju inte va sämre utan han skruvade

bort stödhjulen och kämpade på.

Efter en timme så gick det som en dans.

Så nu har jag 2 cyklande huliganer.

Det är nog det ända dom gjort hela helgen.


~~~~~~~~~


Nu är det inte långt kvar till bf.

Har haft kraftiga förvärkar i 4 dar nu och varje kväll tvekar man om man ska åka eller inte men

när jag väl lyckas somna efter ett par timmar så släpper dom.

Jag hoppas att det är på G nu.

Ska bli så spännande att se vem som döljer sig där inne och slippa magen.


~~~~

Idag är det städning som står på schemat.

Dags att plocka undan lite vinterkläder och plocka fram lite tunnare kläder.

För nu ska vi väl slippa mer snö hoppas jag.


Nu ska jag se om jag får liv i min minsta huligan som fortfarande sover som en stock.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar