måndag 7 mars 2011

2011-03-07

I brist på rubrikförslag så fick det bli dagens datum.
Är såå trött idag. Vi åt tacos igår och tacos +gravid = 2 timmars nattsömn pga
illamående och halsbränna.
Ska ALDRIG mer äta tacos (inte på en mån iallafall)
Har iallafall varit duktig och bakat idag
Sverigelimpor och hålkakor, så gott med nybakat.
Igår bakade jag och Oskar kladdkaka och det blev mums det med.
Nu är det verkligen nedräkning på G.
1 mån kvar och det ska bli så skönt
att slippa vara gravid längre.
H*n har inte vänt sig ännu utan ligger på tvären så om h'n inte
vänt sig på torsdag så blir det till att göra ett vändningsförsök.
Oskar väntade ochså tills sista minut innan han la sig rätt så det hinns nog med.
Nej nu ska jag se halv 8 hos mig och se om jag orkar hålla mig vaken.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Hoppas du slipper göra vändningsförsöket.
    Det börjar dra ihop sig nu =)

    Ta hand om dig nu, och vila, du har en häftig resa framför dig ;)

    Kram

    SvaraRadera