tisdag 22 februari 2011

Sportlov

Har barnen nu.
Idag var vi inne och kolla på brandkårens uppvisning
(mycket uppskattat)
och sen blev det mc donalds till deras glädje.
På fredag ska vi till flygplansmuseet i linköping.
Det sägs vara jättebra och roligt.
Så blir det en tur till Ikea med.
Badbalja ska inhandlas och lite annat smått och gott som det brukar bli.
Nu är jag nere på 47 dar kvar.
Helt otroligt. Lite mer än en månad kvar.
Är såå trött just nu och börjar bli trött på denna mage som är ivägen *S*
Bilstolen och sängen ska hämtas annars så är det mesta klart.
När jag väntade Lukas och Oskar så var jag helt övertygad av att det var killar båda gångerna men denna gång har jag ingen känsla av vad det kan vara
så det är såå spännande.
I morgon ska jag till bm och Lukas ska följa med och få höra bebis hjärtljud.
Nej nu ska jag se om barnen kan lugna sig lite och rita eller nått.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Vad kul att få åka och handla lite nya saker till lill*n, helt otroligt vad fort tiden har gått!! Snart är det dags!!
    Vi har tyvärr sjukstuga här hemma....ligger som utslagna sillar i soffan =(

    Ta hand om dig nu och vila, inför den stora dagen =)
    Kram kram

    SvaraRadera