tisdag 8 februari 2011

Nya sängar....

eller bättre beg sängar har barnen fått. Var hos grannen som ska flytta och skulle slänga denna gamla våningsäng som är delbar.
så då var vi snabba att ta den.
Efter lite slipning, färg och nya madrasser så blev det helt perfekt till barnen.
Innan


Efter (Lukas säng)

Oskars säng.
Dom sover som små prinsar i sina nya sängar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har påbörjat sovrummet med. Det går inte fort eftersom jag legat i världens förkylning men nu börjar orken att återvända.
Hade jag fått bestämma så hade sovrummet blivit helt vit men eftersom min make inte älskar ideen så får man kompromisa lite.
Så färgen blev Nougat (ljust beige) med en vit fondvägg bakom sängaveln där jag ska ha lite väggtexter.
Det kommer bli sååå fint (bilder kommer när det är färdigt)

~~~~~~~~~~~~~~
Går och hoppas på att barnen ska få vattenkoppor (vilken hemsk mamma jag är)
Det går ju överallt nu och ju tidigare de får det (helst innan 5 års ålder) desto lindrigare blir det.
Lukas fyller ju 8 i år så det börjar bli dags.
På Oskars dagis har nästan alla haft det nu men han verkar klara sig.

~~~~~~~~

För övrigt så mår jag jättebra "bara" 8 veckor kvar men tiden går ju sååå sakta just nu.
En riktig vilder är det som far runt där inne iallafall.
Barnen väntar och väntar och pratar om bebisen varje dag.
MYS <3
Är ganska överens om namn med efter lite diskussioner
det är ju fyra viljor nu men jag håller på det ett tag till.

Nu ska jag gå och mysa med barnen innan det är läggdags

Kram Linda




2 kommentarer:

  1. Oj!!1 Bara 8 veckor kvar, guud vad fort det har gått. Skönt att du får må bra =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. ja tiden springer iväg men det får gärna gå ännu fortare *S*

    SvaraRadera