onsdag 7 april 2010

Ännu mera smycken

Gjorde lite smycken till Malin i påskpresent. 1 par örhängen 2 armband och ett halsband (som hon själv bestämt design på) Blev riktigt nöjd och jag tror Malin blev det med.


Som vanligt är bilderna urusla *S*
Annars så har vi haft fullt upp hela påskhelgen med en massa god mat och långa promenader (välbehövligt)
Jag och oskar blev ju återigen sjuka. Har varit friska typ 3 dar de senaste 3 veckorna. Envisa förkylningar men nu är vi på g Igen. Man är fortfarande ganska trött på kvällarna.
B.s bil har gått sönder, tur att det är lov så att vi bara behöver en men det är tråkigt att känna att man måste sitta hemma med. Bara se om vi får ordning på den tills nästa vecka annars så blir Oskar ledsen om han inte får gå till sin dagmammma.
Sitter och funderar på vart åren tar vägen igentligen. Måste det gå så fort.
Detta år
Börjar Lukas skolan och fyller 7 år
Oskar börjar 5års.
Jag och björn firar vår femte bröllopsdag
redan 5 år som gifta <3<3<3
Jag fyller 30.
Känns som åren bara försvinner. Hela 7 år sen Lukas föddes.
Ja ja lite sentimentala återblickar *S*
Nu ska jag gå och se på greys anatomy och sen sova sängen
Natti natti










1 kommentar: