tisdag 12 januari 2010

trött

Svårt att vänja sig vid vardagen igen. Upp kl 6 varje morgon för att lukas åker vid 7. Vi som är vana vid att sova till 9 nu. men man vänjer sig snart.



I morse när jag och Lukas satt och åt frukost så upptäckte vi att vi hade sällskap i vardagsrummet...möss. Det har vi aldrig haft inne på mina 10 år här men nu när vi bygger om så är det ju lagom stora springor överallt men nu är fällan laddad så jag hoppas att problemet är löst i morgon.



Sitter och funderar över möbler till vårat sovrum som är nästa projekt att göra iordning. Står och väljer mellan 2 byråer från Ikea.



Koppang 599:-


eller














Hemnes 1595:-





(bilder från IKEA)

Skiljer ju inte så mycket.




Sen ska det tapetseras ljust med en mörkare fondvägg. Har även köpt väggord från unik dekor. Bilder kommer när det är klart. Har verkligen fastnat för väggord så det börjar bli återkommande i mitt hem.

Tänkte att jag skulle lägga ut bilder från barnens nya rum så fort tid finns.

Nu ska jag sätta mig och scrappa en kalender och njuta av lugnet





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar