torsdag 28 januari 2010

Otur

och oflytt har vi visst just nu. Det första som hände var att värmen försvann. Vi har vattenburen värme och någonstans är det en läcka och vi hittar inte vart. Det andra som hände var att vårat VARMVATTEN försvann. Antagligen satt igen sig någonstans så här är det kall dusch som gäller. Sen stog jag och diska häromdan och upptäckte att det blev sjö på golvet. En råtta som bitit sönder avloppsslangen..och till råga på allt så är jag sjuk. Snacka om att vilja bädda ner sig och skita i allt.

Men men lite positivt har ju hänt med. Nybygget har fått El. Bara småsaker kvar sen är det FÄRDIGT. Och det blir verkligen JÄTTEFINT.

Beställde väggord från unikdekor i oktober. bla en text där det står Välkommen. Superfina. Så har jag inte fått det så jag maila förra veckan och fråga vart det tagit vägen. Fick till svar att dom skickat det innan jul.
Vad gör man nu då? Det är ju redan betalt och klart. Hur ska jag kunna bevisa att jag inte fått det?
Ännu en sak att sura lite över.
Men oturen vänder nog nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar