fredag 17 augusti 2012

Länge sen sist...


Men det har varit sommar och långledigt så då har man inte tid att blogga ;)
Vi har iallafall haft en underbar ledighet med en massa småturer te,x stegeborg, tropicariumet, smultronstället m.m.
Har även varit en heldag i ullared och handlat höstkläder till barnen.
Vi hade alla tre barnen med oss vilket jag trodde skulle vara en mardröm men dom var jätte snälla.

Sen lånade vi pappas husvagn och tog en tur till Dalarna under classic car week.
Var även på Leksands nöjesfält och det var verkligen toppen.
Där gick vi från 11 på morgonen till halv 6 och barnen var helnöjda.
Vi har dessutom hunnit med det vi skulle på huset. Byt alla fönster, satt taklister i barnens rum (bara 4 år sen vi byggde ut) målat och fixat taket.

Nu är det dags för verkligheten igen då barnen börjar skolan och Sebastian (min lille plutt) ska börja skolas in på tis.
Jag går ju fortfarande arbetslös så det blir inte många timmar i början men hoppas att det vänder snart.

Nu lite bilder:
 Sebastian i busartagen

 2 utav mina 4 älskade pojkar <3 p="p">

 Lukas och oskar i dalarna

 Åker karusell

bergochdalbanan

 Björn lurade upp Lukas och Oskar i denna fritt fall och jag kan LOVA att dom inte var glada

Buskul.

Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar