torsdag 12 april 2012

Motorgalna ungar

har jag visst fått :)
Crossen går varm om dagarna och Lukas har blivit riktigt duktig på att köra.

Lukas på crossen

Oskar kör cross




Oskar åker gräsklippare




Lille jag måste ju oxå va med på ett hörn




Hallå vad gör brorsorna för något spännande.
~~~~~~~~~~~~~


Den 11 maj ska evt Jag och björn åka till Tallin med hans jobbarkompisar fre - sön.
Kul, då vi inte varit iväg själva men hönsmamma som jag är så tycker jag att det är jobbigt att lämna Sebastian en hel helg. Har ju bara haft barnvakt några timmar åt honom ännu.
Men mamma ska ju bo här så han är ju hemma och det går säkert bra.


~~~~~~~~


Idag har vi varit ute nästan hela dagen, 2 promenader med hundarna, en tur till returpunkten grillat gott och en fika hos svärmor och svärfar har hunnits med.

Oskar åkte till mormor och ska sova där så då får lukas lite kvalitetstid med oss.
Nej nu ska jag gå och mysa med min underbara familj


Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar