onsdag 1 februari 2012

zumba..

eftersom jag aldrig hinner iväg och träna så har jag införskaffat zumba till wii, var lite skeptisk först men man blir verkligen helt slut, så det + promenader och min stepper borde väl göra susen :)
Annars så är barnen äntligen friska, Oskar får vara hemma veckan ut för att ta igen sig.

har massor med ideer och projekt på g för hemmet *spännande*
Så nu ska det sättas fart.
Panelen i trappen upp ska målas vit + furutaket på övervåningen.
Hallen i övervåningen ska tapetseras om och läggas nytt golv.
Sen behöver köket göras iordning igen, hundarna smutsar ner så dant så tapeten där är jätteful.
Det är lite av vad jag har på gång.

Är så sugen på att få tid över till att pyssla med, det var länge sen nu.

Har lite ångest med över att det faktiskt är dags att söka dagisplats till Sebastian, dom andra har ju varit hos dagmamma men hon jobbar inte längre.
Så nu står min fundering kring dagis i samhället eller ett föräldrakooperativ innåt stan.
Har även funderat på att börja plugga igen och då ha honom hemma tills han fyller 2.
Det är iallafall dags att bestämma sig snart.
Fy måste det gå så fort.
Nu ska jag umgås lite med maken innan det är sovdags.
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Låter som ett tufft beslut...inte lätt det där..kommer så väl ihåg känslan, ha en skön helg i kylan...kram

    SvaraRadera